« 誕生日パーティ | Main | 良いお年を »

銀座のクリスマスイブ

今日はクリスマスイブ。

私達は昼前から外出しました。まずは有楽町で映画「SAYURI」を見ました。映画がなかなか理解できない私でも理解できました。よかった(笑

そのあと、有楽町のビックカメラと銀座の松屋に寄ってお買い物。私は新しい靴を買いました。

途中、いろいろなツリーやクリスマスデコレーションを見ました。いくつか紹介します。

プランタン銀座の前のツリー。

超有名。ミキモトの大きなツリー

和光のクリスマスデコレーション
たくさんのトナカイが集まっています

一つ一つは下のようになっています。

4丁目交差点の風景
たくさんのたくさんの人でした

夜はレカンでご飯を頂きました。クリスマスということもあって、ドレスを着ている女性もいました。

料理はどれも美味しかったです。一年間がんばったご褒美に頂きました。

ごちそうさまでした。

写真は全てクリックで拡大します
ランキングにご協力を。リンクをクリックするだけでカウントされます。にほんブログ村 犬ブログ

|

« 誕生日パーティ | Main | 良いお年を »

「日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

Comments

東京のイルミネーションはきれいですね~!!
うちは諸事情で22日に2人と1匹のクリスマス
パーティーを済ませてしまったので24日は
何もありませんでした。しかも仕事・・・さすがに
予約のお客様以外はほとんど来ませんでした。
みんなイブの日を楽しんでたんだろうなぁ~

Posted by: ゆかちん | 2005.12.25 at 08:07 AM

明るい街ですねぇー
ずいぶんと楽しまれたようで、良かったですネ。
るるちゃん、ももちゃんの誕生日と連続で、お祝い事が連続していています。

Posted by: ビックルパパ | 2005.12.25 at 10:00 AM

美味しそう!ほんでもって楽しそう!
デートで映画なんて・・・
何年もご無沙汰だなぁ~
今年は、みなとみらいのクリスマスツリーも
見に行けなかった・・・トホホ
そうだ!ここで、クリスマス気分を満喫しよう!(笑

Posted by: wakuwaku | 2005.12.25 at 12:23 PM

ステキなイブを過ごされたのですね~☆
私は風邪っぴき&ひきこもり体質のため、夜からクリスマスゲーム大会を地元で開いてました(笑)

Posted by: あむ | 2005.12.25 at 04:42 PM

銀座でクリスマスディナー!
その大人でハイソな響きがたまらない♪
ビックカメラと銀座松屋のギャップもたまりません(笑)。

クリスマスのイルミネーションも綺麗ですね。
おうちにツリーを飾って、るるももちゃんに見せてあげたりしました~?^^

Posted by: おのり | 2005.12.25 at 11:58 PM

いいねぇ~、さすが華やかだねぇ~(人´ω`)
銀座でクリスマスを過ごすなんて、
一生あり得ないかも。
正月を海外で過ごすなんて、
もっとあり得ないけどヽ( ´ー`)ノフッ
SAYURI、私も観に行った~!
渡辺謙・・・カッコイイ・・( ̄¬ ̄*)じゅる

Posted by: マリア | 2005.12.26 at 08:57 AM

はじめてブログに立ち寄りました。
ところで、僕の働いている会社が運営しているBreeders.jp(ブリーダーズ.jp)という全国の優良ブリーダーさんと、子犬をお探しの方とを繋ぐ子犬販売サイトがあるんですが、今度そのサイトのトップに【犬ブログコーナー】を設けるんですね。それでもしよろしければ『チワワとトイプードル』をそのコーナーでご紹介させていただければと思うのですが、よろしいでしょうか?ブログに関しては営利目的ではございませんので、掲載費等はいただきませんのでどうぞよろしくお願いします。
ご連絡お待ちしております。

Posted by: Breeders.jp準備室 ムネタ | 2005.12.28 at 06:49 PM

I used to be recommended this blog by means of my cousin. I'm now not positive whether this submit is written by means of him as nobody else know such targeted about my trouble. You are amazing! Thanks!

Posted by: Data Science Training | 2015.12.08 at 09:13 PM

Having read this I believed it was extremely enlightening. I appreciate you finding the time and effort to put this information together. I once again find myself personally spending a significant amount of time both reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile!

Posted by: Playbox fpr iphone | 2015.12.08 at 09:40 PM

Your method of explaining everything in this paragraph is truly good, every one be capable of easily be aware of it, Thanks a lot.

Posted by: Love Poems for Him | 2015.12.09 at 08:20 PM

Have you ever considered about including a little bit more than just your articles? I mean, what you say is fundamental and all. Nevertheless think of if you added some great graphics or videos to give your posts more, "pop"! Your content is excellent but with pics and clips, this blog could undeniably be one of the best in its field. Very good blog!

Posted by: 2016 Calendar | 2015.12.10 at 03:54 PM

Incredible quest there. What occurred after? Good luck!

Posted by: Printable Calendar | 2015.12.10 at 04:07 PM

It's great that you are getting ideas from this piece of writing as well as from our discussion made here.

Posted by: Hanuman Chalisa Lyrics | 2015.12.11 at 11:23 PM

I quite like reading an article that will make men and women think. Also, thanks for allowing for me to comment!

Posted by: Big data training courses | 2015.12.12 at 06:34 PM

Thanks for one's marvelous posting! I really enjoyed reading it, you are a great author. I will remember to bookmark your blog and will often come back down the road. I want to encourage that you continue your great work, have a nice day!

Posted by: Love Poems for Her | 2015.12.12 at 08:38 PM

Ahaa, its pleasant discussion about this post at this place at this website, I have read all that, so now me also commenting at this place.

Posted by: Playbpx HD | 2015.12.12 at 09:33 PM

Great article, exactly what I wanted to find.

Posted by: Data Analytics | 2016.01.18 at 02:41 PM

I just like the helpful info you provide to your articles. I will bookmark your blog and test once more right here regularly. I'm reasonably sure I'll learn lots of new stuff right here! Best of luck for the next!

Posted by: February 2016 Blank Calendar | 2016.01.23 at 08:07 PM

I really like what you guys are up too. This sort of clever work and coverage! Keep up the fantastic works guys I've added you guys to my personal blogroll.

Posted by: February 2016 Blank Calendar | 2016.01.27 at 06:13 PM

Link exchange is nothing else but it is simply placing the other person's weblog link on your page at suitable place and other person will also do same in support of you.

Posted by: geburtstagswunsche fur schwester | 2016.02.02 at 07:35 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/3388/7811243

Listed below are links to weblogs that reference 銀座のクリスマスイブ:

« 誕生日パーティ | Main | 良いお年を »